۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری :

بیش از ۳ هزار طرح جهادی در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

بیش از ۳ هزار طرح جهادی در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از ۳ هزار طرح جهادی در چهارمحال و بختیاری خبرداد.

سردار علی محمد اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بیش از ۳ هزار طرح جهادی در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی و غیر عمرانی در چهارمحال و بختیاری اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در استان بین نیازمندان توزیع شده که بیشتر آن با کمک جهاد گران انجام شده است.

سردار اکبری بیان داشت: آنچه جهادگران را در راه خدمت رسانی و محرمیت زدایی مصمم کرده است انگیزه است.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود مسئولان هم سختی‌های که مردم در نقاط دور افتاده با آن دست وپنجه نرم می‌کنند را لمس کنند و این ممکن نیست مگر آنکه در مناطق محروم حضور داشته باشند.

سردار اکبری با اشاره به اینکه آماده خدمت به مردم در هر نقطه‌ای از استان چهارمحال و بختیاری برای محرومیت زدایی هستیم خاطر نشان کرد: ظرفیت بسیار خوبی در بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام وجود دارد که اقدامات ارزشمندی هم در زمینه مسکن مددجویان داشته و تاکنون بیش از ۴۵۰ مسکن مددجویی را آماده و تحویل داده‌ایم و آبرسانی به مناطق روستایی و بیش از ۴۰ روستای استان هم در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام شروع شده که پیشرفت خوبی دارد و آماده‌ایم که در راستای مردم یاری و مردم داری و محرومیت زدایی در هر نقطه‌ای از استان که مردم نیاز دارند، خدمت کنیم.

کد خبر 5772218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha