۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

رشت از نبود مدیریت یکپارچه شهری و تعامل بین دستگاهی رنج می برد

رشت از نبود مدیریت یکپارچه شهری و تعامل بین دستگاهی رنج می برد

رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به انباشت مشکلات در رشت گفت: این شهر از نبود مدیریت یکپارچه شهری و تعامل بین دستگاهی رنج می برد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی آقازاده امروز شنبه در مراسم تکریم و معارفه شهردار رشت، اظهار کرد: معرفی نیروهای انقلابی، جهادی و پای کار در مدیریت شهری رشت منجر به توسعه و پیشرفت می‌شود.

وی، شهر را یک موجود زنده، پویا و متحرک توصیف کرد و افزود: تحقق مدیریت جهادی و انقلابی راه برون رفت از مشکلات رشت است.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشت از فقدان مدیریت یکپارچه شهری رنج می‌برد، گفت: ۴۰ سال بار عقب ماندگی پسماند بر دوش این دوره در یک بازه ۴ ساله افتاده است که یقیناً کار سخت و پیچیده‌ای است.

آقازاده، برنامه ریزی برای آینده رشت را جزو اولویت‌ها برشمرد و بیان کرد: تمرکز روی جبران عقب ماندگی‌های ۴۰ ساله، دست مدیران شهری را برای برنامه ریزی آینده بسته است.

وی با اشاره به برخی مشکلات و چالش‌های پیش روی مدیریت شهری رشت، افزود: زیاده‌خواهی، عدم مدیریت یکپارچه شهری و عدم تعامل برخی از دستگاه‌ها، رشت را در ایستگاه عقب ماندگی‌ها گذاشته است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید اینکه نباید خواسته‌های خارج از چهار چوب به شهرداری تحمیل شود، گفت: گام‌های خوبی در راستای ساماندهی پساب‌های شهری برداشته شده است که البته همراهی سایر دستگاه‌ها را می‌طلبد.

کد خبر 5772555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha