۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۴۱

رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

۳ تیم سرمایه گذار در حوزه استارتاپ‌ها در گلستان حضور خواهند یافت

۳ تیم سرمایه گذار در حوزه استارتاپ‌ها در گلستان حضور خواهند یافت

گرگان- رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: سه تیم سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها تا پایان ماه جاری در گلستان حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی غفاری بعدازظهر شنبه در آئین افتتاحیه رویداد استارتاپ‌ویکند دانشگاه گلستان اظهارکرد: توانمندی شناخت مساله، تعریف و پیداکردن راهکار و حل مساله، از مهم‌ترین اصول فعالیت کسب و کارها است؛ در صورت توجه نکردن به این موضوعات، کسب و کارها نمی‌توانند موفق باشند.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به معضلات مدرک‌گرایی صرف، بیان کرد: دوره درس خواندن و کسب علم بدون توانایی تعریف و حل مسئله، به سرآمده است.

وی بیان کرد: کسانی که در زمینه استارتاپ‌ها فعالیت می‌کنند باید نیازهای جامعه را بشناسند و کسب و کارهای خود را براساس همین نیازها ایجاد کنند.

غفاری گفت: تصور عمومی این است که مشکل اصلی کسب و کارها، نداشتن سرمایه یا منابع مالی است اما بعد از سال‌ها فعالیت در بین استارتاپ‌ها می‌توان ادعا کرد که مشکل کسب و کارها پول یا سرمایه نیست بلکه مشکل این است که کسب و کارهایی که ارزش آفرینی بالایی داشته باشند را کم داریم.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به حضور تیم‌های سرمایه‌گذاری در استان گفت: سه تیم سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها تا پایان ماه جاری در استان حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: یکی از این تیم‌ها روز گذشته در استان مستقر شده، تیم سرمایه‌گذاری دیگری ۲۱ اردیبهشت‌ماه در استان حضور پیدا خواهد کرد و بیش از هزار میلیارد تومان برای گردش مالی استارتاپ‌ها هزینه خواهد کرد، ضمن اینکه یک تیم سرمایه‌گذاری از چین هم به استان گلستان سفر خواهد کرد.

کد خبر 5772732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha