۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۲۲

احزاب یمنی:

محور مقاومت پاسخی کوبنده به تل آویو بدهد

محور مقاومت پاسخی کوبنده به تل آویو بدهد

انصارالله آحاد امت اسلام را به مسئولیت‌پذیری در قبال فلسطین فراخواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی انصارالله یمن در واکنش به جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه، آحاد مسلمانان را به حمایت از مقاومت فلسطین فراخواند و از همه مسلمانان خواست تا با مسئولیت‌پذیری به هر شکلی که می‌توانند از محور مقاومت پشتیبانی کنند.

انصارالله یمن در بیانیه خود با تسلیت به ملت مظلوم فلسطین و مقاومت بر حمایت خود از ملت فلسطین تأکید کرد و افزود: ما به توانایی نیروهای مقاومت در رویارویی با جنایات صهیونیست‌ها ایمان داریم.

همچنین انصارالله یمن با تجلیل از جان‌بازی‌های ملت فلسطین در راستای مسأله مقدس فلسطین تصریح کرد: پیروزی در این نبرد نیازمند ایثار و شکیبایی بیشتر است.

احزاب یمنی: جنایت امروز صهیونیست‌ها لکه ننگی بر پیشانی سازمان‌های خیانتکار عرب بود

احزاب یمنی با صدور بیانیه‌ای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و به شهادت رسیدن سه تن از فرماندهان مقاومت به همراه همسران و فرزاندانشان را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: محور مقاومت باید در جهت جلوگیری از تکرار جنایت بامداد امروز رژیم صهیونیستی، پاسخی کوبنده به آن بدهد.

احزاب یمنی در بیانیه خود از آزادگان جهان خواستند که برای به خاک مالیدن پوزه دشمن صهیونیستی، از ارسال هیچ کمکی به مقاومت قهرمان و سرافراز دریغ نکنند و از آن پشتیبانی کنند.

این احزاب در ادامه بیانیه خود افزودند: مسئولیت این جنایت بر عهده سازمان‌های عربی مزدور و اهل سازش است. این ترور لکه ننگی بر پیشانی این سازمان‌هاست که به امت و مقدسات خود خیانت کردند.

اتحادیه علمای یمن بر وجوب جهاد و مقاومت تأکید کردند

اتحادیه علمای یمن با صدور بیانیه‌ای ترور ناجوانمردانه فرماندهان مقاومت و بمباران غزه را محکوم کردند و جهاد و مقاومت را واجب دانستند و تأکید کردند هرکس در امر جهاد با صهیونیست‌ها کوتاهی کند، گناه‌کار است.

این اتحادیه در ادامه با تأکید دوباره بر هم‌بستگی و هم‌دردی خود با مردم فلسطین، افزودند: مسأله فلسطین، مسأله اول جهان اسلام است و باید همه امکانات به شکل یکپارچه و متحد و به دور از تفرقه میان نیروهای مقاومت، در خدمت محور مقاومت و مبارزه با دشمن صهیونیستی قرار گیرد.

اتحادیه علمای یمن، پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در هر نقطه‌ای را حق مشروع محور مقاومت دانستند و آن را مورد تایید قرار دادند.

کد خبر 5775885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha