۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۲۶

وزیر علوم:

روسای دانشگاه‌ها برای حقوق اعضای هیات علمی سقف تعیین نکنند

روسای دانشگاه‌ها برای حقوق اعضای هیات علمی سقف تعیین نکنند

تبریز- وزیر علوم گفت: روسای دانشگاه‌ها برای حقوق اعضای هیات علمی سقف تعیین کرده‌اند که کار درستی نیست و انتظار داریم برای نخبگان و دانشگاهیان نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زلفی گل عصر روز چهارشنبه در نشست مشترک کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی که در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: این نشست‌ها برنامه بسیار خوبی هستند که امیدواریم ادامه‌دار باشد و کمیسیون آموزش و تحقیقات تمام استان‌ها حضور یابند و از نزدیک نکته نظرات دانشگاهیان را بشنوند، این رویه بسیار ارزشمند است و جا دارد تشکر کنیم.

وی ادامه داد: رؤسای دانشگاه‌ها برای حقوق اعضای هیأت علمی سقف تعیین کرده‌اند که کار درستی نیست و انتظار داریم برای نخبگان و دانشگاهیان نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: امسال در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها آئین نامه‌های مختلفی را به کمک رؤسای دانشگاه‌ها پیگیری می‌کنیم که پس اجرایی شدن امیدواریم خروجی آنها مفید باشد.

کد خبر 5776940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      0 0
      ازکیسه خلیفه می بخشی جناب وزیر بعد نیست فکری هم برای رفاه حال بازنشستگان دانشگاه داشته باشید عمر در خدمت فرهنگ جامعه خدمت کردند ولی حال رها شده هستند
    • کارمند ساده IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      0 0
      برای یاوران علمی یا همان کارکنان اعضای غیر هیات علمی چطور؟ آنها که چرخ وزارت علوم را می چرخانند چی؟ دو طبقه ای یعنی همین خون آنها رنگین تر است