۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

کشف ۱۰ تن برنج و روغن احتکاری خارج از شبکه توزیع در کرمانشاه

کشف ۱۰ تن برنج و روغن احتکاری خارج از شبکه توزیع در کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۰ تن برنج و روغن احتکاری خارج از شبکه توزیع در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: روز گذشته مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه شهرستان کنگاور حین کنترل و پایش محور کرمانشاه-همدان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و خودرو را برای بررسی‌های قانونی متوقف کردند.

وی با اشاره به تلاش راننده کامیون برای فریب مأموران و لحاظ بار خودرو به عنوان یک محموله مجاز، افزود: با تیزهوشی و دقت مأموران در بازرسی‌های انجام شده از کامیون مقدار ۹ تن و ۹۲۰ کیلوگرم روغن خوراکی فاقد مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی خودرو و محموله مذکور به دلیل توزیع خارج از شبکه توقیف شد که ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال عنوان شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از اطلاع پلیس اسلام آبادغرب مبنی بر وجود یک انبار محل احتکار ارزاق عمومی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

حاجیان گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار در یکی از محلات شهر اسلام آبادغرب شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته یک هزار کیسه برنج ۱۰ کیلویی احتکاری جمعاً به وزن ۱۰ تن که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به هفت میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

کد خبر 5777546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha