۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۲۴

طی حکمی؛

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ منصوب شد

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ منصوب شد

گرگان- مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی «محمدرضا حبیبی» را به عنوان سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی «محمدرضا حبیبی» را به عنوان سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ منصوب کرد.

حبیبی دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی عمران و کارشناسی ارشد رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری بوده و پیش از این سوابقی از جمله معاون فنی و زیر بنایی اداره کل راه آهن اراک و معاون فنی و زیر بنایی اداره کل راه آهن زاگرس داشته است.

در متن حکم حبیبی آمده است: «با توجه به سوابق جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل راه‌آهن شمالشرق ۲» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با رعایت اصول تحول‌گرایی انقلابی، کارآمدی و فسادستیزی و با جدیت در راستای تحقق اهداف و راهبردهای شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.»

گفتنی است پیش از این، «محسن اعتماد» عهده دار این مسئولیت بود.

لازم به ذکر است محسن اعتماد مدیرکل سابق راه آهن شمال شرق ۲ هم به عنوان سرپرست مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن کشور منصوب شد.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی محسن اعتماد را به عنوان سرپرست مرکز توسعه، آموزش و فناوری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

اعتماد دانش‌آموخته مقطع دکتری رشته مدیریت صنعتی، کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات و کارشناسی مهندسی برق بوده و پیش از این سوابقی از جمله مدیر کل راه‌آهن شمال شرق ۲ و مدیر کل راه آهن قم داشته است.

در متن حکم اعتماد آمده است: «با توجه به سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست مرکز توسعه، آموزش و فناوری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با رعایت اصول تحول‌گرایی انقلابی، کارآمدی و فسادستیزی و با جدیت در راستای تحقق اهداف و راهبردهای شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ضمن هماهنگی با معاونت تأمین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزید. توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم».

کد خبر 5777595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha