۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۷

‍رقابت های قایقرانی آب های خروشان کشور در کامیاران آغاز شد

‍رقابت های قایقرانی آب های خروشان کشور در کامیاران آغاز شد

کامیاران - مسابقات قایقرانی آب های خروشان در ماده رفتینگ قهرمانی بانوان و آقایان کشور به میزبانی شهرستان کامیاران در رودخانه سیروان و روستای تاریخی و گردشگری «پالنگان» آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه با حضور ورزشکاران استان‌های مختلف رقابت‌های قایقرانی آب‌های خروشان در ماده رفتینگ به میزبانی شهرستان کامیاران از توابع استان کردستان آغاز به کار کرد.

بیش از ۷۰ قایقران در دو بخش آقایان و بانوان در قالب ۱۵ تیم به نمایندگی از ۱۲ استان مختلف در این مسابقات حضور پیدا کرده اند و رقابت‌های خود را در ماده رفتینگ به مدت دو روز در رودخانه سیروان در جوار روستای تاریخی گردشگری پالنگان برگزار خواهند کرد.

این مسابقات با همکاری دستگاه ورزش و جوانان استان و شهرستان، فرمانداری شهرستان کامیاران، هیئت قایقرانی استان، دهیاری و شورای روستای «پالنگان» و همچنین باشگاه قایقرانی رفتینگ «سیروان» از امروز آغاز شده است و فردا جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

رودخانه سیروان در روستای تاریخی گردشگری پالنگان از توابع شهرستان کامیاران از جمله مناطق بکر و زیبای استان کردستان است که زمینه مناسبی برای جذب گردشگری و توریسم تفریحی و ورزشی را دا رد.

کد خبر 5777646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha