۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۵۷

روزشمار نمایشگاه کتاب تهران/۳

روز داغ نمایشگاه و انتظار مخاطبان برای بازشدن درها

روز داغ نمایشگاه و انتظار مخاطبان برای بازشدن درها

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ایستگاه سوم خود همچنان میزبان بسیاری از مخاطبان بود و می‌توان گفت روز بسیار شلوغی را پشت سر گذاشت.

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سومین‌روز برگزاری میزبان بسیاری از مخاطبان بود و روز بسیار شلوغی را پشت سر گذاشت.

اتفاقات سومین روز نمایشگاه در حالی آغاز شد که تقریباً یک ساعت به زمان بازگشایی درها مانده بود و جمعیت بسیار زیادی پشت درب‌ها منتظر بازگشایی بودند.

علی رمضانی قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سومین نشست خبری خود گفت: آمار فروش در بخش مجازی تا ساعت ۱۳ امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت مجموعاً ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که از این میزان ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سهم ناشران و ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان سهم کتابفروشان است. همچنین تاکنون ۱۷۸ هزار نسخه کتاب در بخش مجازی نمایشگاه کتاب توسط ناشران و کتابفروشان به فروش رسیده است.

اپراتورهای تلفنی نمایشگاه تا ۲۱ اردیبشهت به ۷ هزار تماس پاسخ دادند که طبق آمار اعلام شده، از ساعت یک دقیقه بامداد به ۶ هزار و ۹۵۹ تماس ورودی و ۵۲۶ تماس خروجی پاسخ داده شد.

سومین‌روز از نمایشگاه شاهد حضور مستمر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بازدید سفرا و میهمانان مختلف و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

در یک‌جمع‌بندی کوتاه می‌توان گفت بارزترین ویژگی روز سوم نمایشگاه، شلوغی آن بود.

کد خبر 5778413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha