۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱

استاندار تهران خبر داد؛

همه شهرستان های تهران تحت پوشش فیبرنوری قرار می گیرند

همه شهرستان های تهران تحت پوشش فیبرنوری قرار می گیرند

پردیس- استاندار تهران گفت: همه شهرستان های تهران تحت پوشش فیبرنوری قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری پیش از ظهر شنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه و آغاز عملیات اجرایی اتصال پر سرعت مدارس کشور به فیبرنوری طی سخنانی با اشاره به اهمیت ارتباطات اظهار داشت: اتصال به فیبر نوری حتماً در ۱۶ شهرستان استان تهران تحت پوشش قرار می‌گیرد، که هماهنگی‌هایی از سال گذشته در حوزه‌ها فرمانداری صورت پذیرفت و زمینه لازم را برای حضور کارشنان حوزه ارتباطات فراهم کرد.

وی گفت: امروز دنیا با ارتباطات به هم متصل است که به شکل مستقیم و چه غیرمستقیم، پوشش وسیعی از اخبار و اطلاعات روز دنیا را به هم منتقل می‌کنند و با استفاده از این سیستم‌ها با قدرت شبکه ای ۹۰ برابری نسبت به وضعیت فعلی دانش آموزان ما می‌توانند از دستاورهای علمی روز استفاده کنند و به مأخذ دانش و پژوهش متصل شوند.

وی افزود: کشوری در مسیر توسعه قرار دارد که از همه ظرفیت‌های ارتباطات بین المللی استفاده کند و کشوری موفق است که بتواند شبکه ارتباطات ملی را تقویت کند، تحول عظیمی را در حوزه‌های آموزشی ایجاد می‌شود که علاقمندان بتوانند با اولین اراده در کسری از زمان بتوانند لازم و مورد نیاز را کسب کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: به لطف وزارت ارتباطات، ما در موقعیت مناسبی از این نظر قرار داریم که همه باید قدرشناس این رویداد که نعمت بزرگی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به همت دولت سیزدهم در حال شکل‌گیری است، باشیم.

وی اضافه کرد: در استان تهران بر اساس برنامه‌ای که کارشناسان دارند به همه فرمانداران و شهرداران برای همراهی ابلاغ شده است و اقدامات فنی و اجرایی شبکه فیبر نوری با کمترین تغییر شکل در سطح زمین است و بدون ایجاد عوارض شهری و با عارضه‌های حوزه فنی اجرا می‌شود.

کد خبر 5778719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha