۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲

امروز شنبه؛

سردار ناظر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بازدید کرد

سردار ناظر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بازدید کرد

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدقاسم ناظر مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور در محل برگزاری نمایشگاه تهران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب مستقر در مصلی تهران حضور یافت و از نزدیک با برخی ناشران دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این بازدید مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به همراه جمعی از معاونان مجموعه ضمن حضور در غرفه انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تلاش‌های این نشر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و انتشار کتاب‌های جدید برای قشر جوان و نوجوان تقدیر کرد.

وی در حاشیه بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: باید از ناشران، نویسندگان و کسانی که در حوزه ادبیات دفاع مقدس فعالیت می‌کنند، حمایت کنیم، همچنین ما بر حسب وظیفه خود اعلام کردیم از همه پایان‌نامه‌هایی که در موضوع دفاع مقدس و مقاومت ارائه دهند حمایت می‌کنیم و سعی می‌کنیم این آثار را تبدیل به کتاب کنیم.

همچنین نشر صریر، انتشارات فارس، شهرستان ادب، روایت فتح و صهبا نیز از جمله غرفه‌هایی بود که سردار ناظر از آنها بازدید کرد.

نشر سرو در حوزه‌های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش‌های مختلف سنی و فکری در بخش شبستان اصلی (ناشران داخلی – راهرو ۱۵ غرفه ۱۴) نمایشگاه امسال حضور دارد.

کد خبر 5778769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha