۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

۱۲ هزار متقاضی مسکن در چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شدند

 ۱۲ هزار متقاضی مسکن در چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شدند

شهرکرد_مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۱۲ هزار متقاضی مسکن در چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شدند و عملیات اجرای حدود ۱۲ هزار مسکن در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی مقصودی ظهر شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ثبت نام نهضت ملی مسکن در کشور در ۶ فاز انجام گرفت و بعد از ابلاغ قانون جهش مسکن، سهم استان‌ها و شهرستان‌ها مشخص و ابلاغ شد. وی افزود: سهم استان چهارمحال و بختیاری در طرح نهضت ملی مسکن، ۴۰ هزار مسکن شهری و ۱۴ هزار مسکن روستایی بود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حدود ۸۷ هزار نفر متقاضی در این استان ثبت نام کردند که بعد از احراز شرایط اولیه این تعداد به ۲۳ هزار نفر رسید. مقصودی عنوان کرد: ۱۹ هزار و ۱۵۴ نفر افتتاح حساب کردند، ۱۷ هزار و ۲۰۹ نفر واریز وجه انجام دادند و ۱۵ هزار و ۳۷۰ نفر نیز آورده بالای ۴۰ میلیون تومان داشتند.

وی خاطرنشان کرد: برای حدود ۲۵ هزار واحد مسکونی زمین تأمین شده است و برای بخش دیگر فرایند در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حدود ۱۲ هزار متقاضی مسکن در چهارمحال و بختیاری تعیین تکلیف شدند، اضافه کرد: هم‌اینک عملیات اجرایی ۴ هزار واحد مسکونی در شهرستان‌ها و حدود ۸ هزار واحد دیگر در مرکز استان آغاز شده است.

مقصودی بیان کرد: برای خانواده‌های که از تاریخ ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم شوند زمین رایگان برای ساخت مسکن پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: به دلیل افزایش نرخ تورم مقرر شد تسهیلات نهضت ملی مسکن در کل کشور به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یابد.

کد خبر 5778865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha