۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹

در شمال لبنان صورت گرفت؛

اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی غرق در شادی پیروزی مقابل دشمن

اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی غرق در شادی پیروزی مقابل دشمن

اردوگاه‌های فلسطینی‌ها در شمال لبنان شاهد برگزاری جشن و پایکوبی به مناسبت پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین در غزه بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، از واپسین ساعات شب گذشته تا نخسین ساعات صبح امروز، اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در شمال لبنان، شاهد جشن و پایکوبی به مناسبت پیروزی نیروهای مقاومت در غزه بود به طوریکه صدها تن از این فلسطینی‌ها در اردوگاه‌های البداوی و نهر البارد واقع در شمال لبنان خوشحالی خود را نسبت به این دستاورد نشان دادند.

بر اساس این گزارش، فلسطینی‌ها مستقر در این اردوگاه‌ها این پیام را به جهانیان دادند که آوارگان فلسطینی در هر رویدادی که مربوط به کشورشان باشد حضور دارند و آوارگی آنها به معنی بی تفاوتی نسبت به تحولات فلسطین نیست.

شرکت کنندگان در این جشن‌ها که از اردوگاه‌های مذکور شروع شده و به سمت مناطق مختلف طرابلس در شمال لبنان کشیده شد، سرودهای حماسی سر داده و با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، بین مردم شیرینی پخش کردند.

آنها شادی و سرور خود را نسبت به اصابت موشک‌های مقاومت فلسطین به تل‌آویو نشان داده و اعلام کردند که این موشک‌ها تمام شهرک‌های صهیونیست نشین در اراضی اشغالی و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را پوشش می‌دهند.

فلسطینی‌ها مستقر در لبنان تاکید کردند که اتحاد میان گروه‌های مقاومت فلسطین در کنار مشارکت فلسطینی‌های داخل اراضی اشغالی سال ۴۸ در این نبرد، تاریخی بود.

اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی غرق در شادی پیروزی مقابل دشمن

اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی غرق در شادی پیروزی مقابل دشمن

پیشتر «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرده بود که مقاومت فلسطین از طریق بازوی خود یعنی اتاق عملیات مشترک، بر عهد خود با خون شهدای فلسطین باقی ماند و معادلات مدنظر خود را بر دشمن صهیونیستی تحمیل کرد.

همچنین «علی ابوشاهین» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه یمنی المسیره تاکید کرد: آنچه که امروزه در فلسطین رخ داد، یک پیروزی برای اراده ملت فلسطین به شمار می‌رود که آن را به شهدایمان تقدیم می‌کنیم.

کد خبر 5779338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha