۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸

محمدعلی الحوثی تأکید کرد:

شکست تلاش رژیم صهیونیستی برای در امان ماندن از موشک‌های مقاومت

شکست تلاش رژیم صهیونیستی برای در امان ماندن از موشک‌های مقاومت

عضو شورای عالی سیاسی یمن با تأکید بر اینکه ملت یمن بر آرمان فلسطین ثابت‌قدم است، گفت که عملیات انتقام آزادگان، تلاش های رژیم صهیونیستی را برای در امان ماندن از موشک‌های مقاومت ناکام گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، «محمدعلی الحوثی» عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در راهپیمایی عظیم مردم این کشور در شهر صعده در شمال یمن برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین در نوار غزه و حمایت از عملیات «انتقام آزادگان» سخنرانی کرد.

الحوثی در ابتدای این سخنرانی گفت: ما بر آرمان فلسطین ثابت قدم هستیم و امروز برای دفاع از فلسطین در این راهپیمایی حضور یافته‌ایم. ما از قهرمانان آزاده در فلسطین در عملیات «انتقام آزادگان» حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما تجاوزات رژیم صهیونیستی را در بمباران مقبره‌ها و خانه‌های غزه نظاره‌گر بودیم، همانطور که دیدیم عربستان، آمریکا و امارات مقبره‌ها و خانه‌های ما را در یمن بمباران کردند.

این مقام ارشد یمنی تصریح کرد: رژیم‌های بدبختی که همه زرادخانه‌های اسلحه و پول را در اختیار دارند، امروز نمی‌توانند حتی یک گلوله در حمایت از فلسطین شلیک کنند.

الحوثی افزود: امروز شاهد شکست عربستان و امارات در مقابل یمن هستیم، در حالی‌که آنها گنبد آهنین را می‌بینند که در استحکام بخشیدن به صهیونیست‌ها ناکام است، پس چگونه رژیم اشغالگر می‌تواند از کشورهای سازشکار محافظت کند؟

عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن خاطرنشان کرد: پیروزی همه فلسطینیان و مقاومت و استقامت آنها در برابر استکبار و گردن‌کشی دشمن صهیونیستی را با وجود همه فداکاری‌ها و هزینه‌هایی که داشت، تبریک می‌گوئیم.

محمدعلی الحوثی در بخش دیگری از سخنرانی خود خطاب به ملت و گروه‌های مقاومت فلسطین گفت: برادران فلسطینی، شما با این عملیات تلاش دشمن صهیونیستی را برای در امان ماندن از موشک‌های مقاومت ناکام گذاشتید. پس روی هیچکس حساب نکنید، بلکه فقط به خود تکیه کنید و هرگز تسلیم رژیم‌های بدبخت عربی نشوید.

وی در پایان به مردم یمن هم گفت: ای مردم یمن، هوشیار و آماده باشید چرا که دشمن همچنان در توقف تجاوز و رفع محاصره علیه یمن تعلل می‌کند.

کد خبر 5779465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha