۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز خبر داد؛

کشف محموله مواد مخدر در کرج

کشف محموله مواد مخدر در کرج

کرج- پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: از یک کامیون در محورهای مواصلاتی شهر کرج ۱۸ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ علی سلیم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودروی کامیونت به استان البرز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخصات خودرو را شناسایی و با قرار گرفتن در مسیر تردد آن در یک عملیات غافلگیرانه در محورهای مواصلاتی شهر کرج این خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۸ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ سلیم پور در پایان با بیان اینکه متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به مراجع قضائی منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه توأمان پلیس با مواد مخدر نیازمند همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و مردم است، بنابراین توصیه می‌گردد شهروندان اخبار و اطلاعات خود در این حوزه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 5779794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ح CA ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      2 1
      چه بار سنگینی چقدر زحمت کشیدن برادران زحمت کش نیروی انتظامی همش 18 کیلو تریاک فکر کردم 18تن گرفتن با کامیون واقعا خسته نباشید
    • محمد IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      2 0
      بنظر بنده پلیس کاملا کار بیهوده ایران انجام داده و وقت خودش را تلف کرده است . مجازاتی که برای عامل در نظر گرفته اند اصلا ارزش گرفتنش و بخطر انداختن جان پلیس را ندارد
    • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      0 0
      مگر بهمین زودی ب پروندش رسیدگی شد ودادگاه رآی داده
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      2 0
      ولی این عکسی که گذاشتن هرکیسه ده کیلوی نزدیک ۶۰ کیلو هست چجور ۱۸ کیلو شد