۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰

امام جمعه بویین زهرا:

ایجاد حس امید در مردم و جامعه بزرگترین کار خیر است

ایجاد حس امید در مردم و جامعه بزرگترین کار خیر است

قزوین- امام جمعه بویین زهرا گفت: امروز مهمترین عمل خیر امیدوار کردن مردم به نظام اسلامی و تمسک به آرمان‌های انقلاب اسلامی است .

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام رضوانی در شورای اداری شهرستان بویین زهرا که صبح سه شنبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: تنها چیزی که پس از مرگ از انسان باقی می‌ماند فعل نیکو است.

وی با بیان اینکه همه باید در کار خیر از هم سبقت بگیریم، افزود: انجام خیر در حق مردم علاوه بر اینکه برکات شخصی دارد به رشد جامعه هم منجر می‌شود.

امام جمعه بویین زهرا بیان کرد: خیر آن است که تا قیامت با فرد همراه باشد، رنجی که ممکن است انجام کار به همراه داشته باشد از بین رفتنی و لذت آن ماندگار و سنت جاریه است.

وی با تاکید بر اینکه فعل و عمل خیر ممکن است تصمیم، سخن و یا قانون خیر باشد بیان کرد: اثر کار خیر همیشگی و موجب بلوغ جامعه است و مانند کلمه طیبه است که میوه‌های فراوان در آن بارور شده و کهن می‌شود ولی مندرس نمی‌شود.

این مسئول عنوان کرد: خدمت به مردم از این جنس کار خیر است و لازم است همه مسؤولین این خط مشی را داشته باشند.

امام جمعه بویین زهرا یادآور شد: امروز مهمترین عمل خیر امیدوار کردن مردم به نظام اسلامی و تمسک به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و همه در هر لباسی که خدمت می‌کنند باید این تعهد را به جا بیاورند.

کد خبر 5781329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha