۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷

بخشدار جاجرود:

اجرای طرح‌های هادی روستاهای بخش جاجرود نیازمند مشارکت مردم است

اجرای طرح‌های هادی روستاهای بخش جاجرود نیازمند مشارکت مردم است

پردیس- بخشدار جاجرود گفت: اجرا و تکمیل طرح‌های هادی که از مهمترین اولویت‌های روستاهای بخش جاجرود برای هویت بخشی جغرافیایی است، نیازمند مشارکت و همراهی مردم و تلاش بیشتر مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر یوسفی مقدم پیش از ظهر چهارشنبه در جریان بازدیدهای میدانی از روستاهای بخش جاجرود با حضور در روستای «سنجریان» به احصاء مشکلات و بررسی راهکارهای موجود جهت رفع موانع، بازدید از سطح روستا با توجه به در دست بازنگری بودن طرح هادی و همچنین بازدید از نحوه فعالیت نانوایی روستا پرداخت.

یوسفی مقدم پس از پایش میدانی روستا با حضور در ساختمان دهیاری روستا بیان داشت: ضرورت و اهمیت توسعه روستایی با توجه به جایگاه، اهمیت و نقش این جامعه محترم کاملاً روشن است و حوزه‌های روستایی به عنوان نقاط حیات بخش جامعه، نقش مهمی در توسعه و آبادانی ملی ایفا می‌کنند.

بخشدار جاجرود گفت: اجرا و تکمیل طرح‌های هادی که از مهمترین اولویت‌های یک روستا جهت هویت بخشی جغرافیایی می‌باشد نیازمند مشارکت و همراهی مردم و تلاش بیش از پیش مسئولان است.

وی بیان کرد: به همین منظور به طور مستمر از روستاهای سطح بخش بازدید و از اعتباراتی که در حد توان بخشداری است جهت رفع مشکلات اولویت دار روستاها اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 5782084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha