۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷

فرماندار البرز:

طرح روستای پاک ابتکار شهرستان البرز است

طرح روستای پاک ابتکار شهرستان البرز است

قزوین- فرماندار البرز گفت: طرح روستای پاک ابتکار شهرستان البرز است و در راستای پایش اقدامات تخصصی و کاربردی در مقیاس کوچک‌تر برای مبارزه با مواد مخدر برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی غفوری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار داشت: مجموعه شهرستان البرز در حوزه اعتیاد به صورت دغدغه مند ورود پیدا کرده و به دور از کلی گویی، با اقدامات ابتکاری جهت رسیدن به فرآیندی کاربردی بوده که طرح روستای پاک از این دست اقدامات قلمداد می‌شود.

وی افزود: طرح روستای پاک ابتکار شهرستان البرز است و در راستای پایش اقدامات تخصصی و کاربردی در مقیاس کوچک‌تر، جهت رسیدن به مدلی نهایی برای مبارزه با مواد مخدر برنامه ریزی شد که این طرح با تشکیل کارگروه‌های تخصصی خود و تعیین شرح وظایف دستگاه‌ها در حال اجرا در یکی از روستاهای شهرستان می‌باشد.

فرماندار البرز اضافه کرد: یکی از نکاتی که در این مسیر ایجاد انگیزه می‌کند دیده شدن فعالیت‌ها است، دستگاه‌ها و ادارات با همه ظرفیت‌های موجودشان و بر اساس دغدغه‌ای که داشتند وارد میدان شدند و طرح روستای پاک را عملیاتی کردند تا نقاط قوت و ضعف آن در حوزه عملیاتی مشخص شود.

کد خبر 5782596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha