۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰

فرمانده سپاه البرز:

ایثارگران بازوی مقتدر کشور در جهاد تبیین هستند

ایثارگران بازوی مقتدر کشور در جهاد تبیین هستند

کرج- فرمانده سپاه استان البرز گفت: ظرفیت و توانمندی ایثارگران بسیار بالا است و باید از آن در جهاد تبیین به عنوان یک بازوی مقتدر برای سپاه و کشور بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا بعد از ظهر پنجشنبه در بیست و چهارمین گردهمایی بزرگ یادگاران ۸ سال دفاع مقدس که در کانون شهید سبحانی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: ما باید به عنوان یک تکلیف بزرگ قدردان یادگاران دفاع مقدس باشیم و از تجربیات این قشر فداکار به بهترین شکل ممکن در مدیریت کشور بهره ببریم.

وی بیان کرد: امروز در سپاه استان البرز سعی داریم تا تمام امور در تداوم راه شهدا و ایثارگران باشند، چراکه معتقدیم بهترین مسیر ممکن است.

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: ظرفیت و توانمندی ایثارگران بسیار بالا است و باید از آن در جهاد تبیین به عنوان یک بازوی مقتدر برای سپاه و کشور بهره ببریم تا بتوانیم ارزش‌های دفاع مقدس و شهیدان را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات رد راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین اعزام دانش‌آموزان به اردوهای پیشرفت است که در این راستا طی سال گذشته ۳۵ هزار نفر از استان البرز به این اردوها اعزام شدند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام مقدس اسلامی و پنهان کردن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی از آن‌ها است، گفت: دلیل به همین دلیل با تمام توان می‌کوشد تا نقشه‌های شیطانی دشمنان را نقش بر آب کند.

وی اظهار کرد: رای بیش از ۵ هزار معلم نیز دوره‌های جهاد تبیین و سواد رسانه برگزار کردیم که تأثیر بسیار مهمی در تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب دارد.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه جنگ با دشمنان همچنان در سنگری دیگر تداوم دارد، متذکر شد: حضور ایثارگران در این جنگ می‌تواند به تقویت بیش از پیش موضع کشور در جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان منجر شود.

کد خبر 5783075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha