۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸

فرماندار دماوند:

افراد قبل از خرید زمین و ساخت بنا در دماوند استعلام بگیرند

افراد قبل از خرید زمین و ساخت بنا در دماوند استعلام بگیرند

دماوند- فرماندار دماوند با اشاره به اینکه برای حفاظت از ازاضی ملی و کشاورزی با بناهای غیرمجاز مقابله می کنیم گفت: افراد قبل از خرید زمین و ساخت بنا در دماوند استعلام بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم محور ایوانکی - کیلان که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد با اشاره به اینکه از ورود و استقرار همه کسانی که قصد دارند از نعمت‌های الهی و آب و هوای مناسب دماوند بهره مند شوند استقبال می‌کنیم اظهار داشت: ساخت و ساز در دماوند منوط به دریافت استعلام‌های مربوطه است.

طاهر خانی با تاکید بر اینکه ضروری است که تمام افراد قبل از خرید ملک و زمین و احداث هر گونه بنایی در دماوند استعلام‌ها و مجوزهای لازم را دریافت کنند گفت: این اقدام از بسیاری از سو استفاده‌هایی که در سطح شهرستان به وقوع می‌پیوندد جلوگیری می‌کند.

فرماندار دماوند عنوان داشت: بسیاری از افراد هستند که بدون دریافت مجوز و تحقیق کافی اقدام به خرید زمین و احداث بنا کرده اند که مورد سو استفاده فرصت طلبان واقع شده اند.

وی بیان داشت: ما نیز در مجموعه فرمانداری موافق تخریب بناها نیستیم اما زمانی که فردی بدون مجوز اقدام به احداث بنا می‌کند باید این تخریب‌ها صورت بگیرند چرا که پای حفظ اراضی ملی و کشاورزی در میان است تا رشد تولید ملی کاهش نیابد.

کد خبر 5783185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha