۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۴

معاون استاندار مازندران خبر داد؛

اجرای طرح « یکشنبه‌های شورایی» و بررسی ویژه مشکلات شهری

اجرای طرح « یکشنبه‌های شورایی» و بررسی ویژه مشکلات شهری

ساری- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از اجرای طرح یکشنبه های شورایی و شهرداری در این معاونت برای بررسی مشکلات حوزه شهری به طور ویژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا علیخانی یکشنبه شب در حاشیه نشست یکشنبه‌های شورایی درباره اجرای این طرح با بیان اینکه یک‌شنبه‌های شورائی و شهرداری در راستای مطالبه شهرداران و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرهای استان برنامه ریزی شده است؛ اظهار کرد: شهرداران و شوراهای اسلامی همکاران ما هستند و از آنجایی که برخی از کارها نیاز به ورود معاون عمرانی استاندار است، برنامه ریزی شد تا یک شنبه هر هفته در خدمت تعدادی از شهرداران و شوراها باشیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح رصد و پایش طرح‌های مهم شهرها و بررسی میزان پیشرفت و رفع موانع آنها جهت اتمام است، افزود: در این نشست‌ها شهرداران و اعضای شورای اسلامی مشکلات اولویت دار را مطرح و در جلسه به صورت مستقیم از مدیران مربوطه مطالبه خواهد شد و برای اجرای آنها نیز زمان تعیین می‌گردد و در ادامه نیز از سمت دفتر معاونت عمرانی نیز پیگیری می‌شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران از شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای استان خواست تا در این نشست‌ها اطلاعات طرح‌های عمرانی را ارائه بدهند و هم اینکه درخواست‌ها را نیز مطرح کنند، یادآور شد: انتظار می‌رود تا طرح‌های الویت‌دار و ارجح در این نشست‌ها مطرح و بررسی شود.

علیخانی با قدردانی از شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای مازندران، تلاش آنها را در راستای اجرای طرح‌های عمرانی و برنامه‌های شهری ستودنی خواند و تصریح کرد: علاوه بر حضور شهرداران و شوراها در دفتر معاونت عمرانی، بنا داریم تا از شهرهای استان در راستای بازدید طرح‌ها و در جریان قرار گرفتن میزان پیشرفت از نزدیک بازدید داشته باشیم.

یادآور می‌شود که در نخستین نشست یک‌شنبه های شورائی و شهرداری، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای آلاشت و پل‌سفید سوادکوه، کیاسر ساری، و گلوگاه در دفتر معاونت عمرانی استانداری مازندران حضور یافتند.

کد خبر 5786797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha