۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰

مدیرکل شهرسازی گلستان خبرداد؛

احداث ۷۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی با روش گروه ساخت در گلستان

احداث ۷۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی با روش گروه ساخت در گلستان

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه روش ساخت گروهی کم هزینه ترین شیوه تولید مسکن در طرح نهضت ملی مسکن است گفت: احداث ۷۷۰ واحد مسکونی در این قالب در گلستان در حال تکمیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ملک پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از راهبردهای اجرای قانون جهش تولید مسکن (نهضت ملی مسکن) ساخت مسکن برای دهک‌های متوسط با حمایت نسبی دولت است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: روش گروه ساخت یکی از این روش‌ها است که در آن متقاضیان علاوه بر اخذ تسهیلات برای ساخت مسکن از اراضی قابل واگذاری دولت هم بهره مند می‌شوند.

ملک ادامه داد: این طرح از روش‌های طرح اقدام ملی مسکن است که به شکل قانونمند و با منابع و اعتبارات شفاف در مجموع در ۱۰ شهر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: مجموعاً ۷۷۰ واحد در شهرهای کلاله، مینودشت، آزادشهر، بندرترکمن، آق قلا، مراوه تپه، گمیش تپه، خان ببین، نوکنده و بندرگز در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بیان کرد: بیشترین تعداد واحد در حوزه گروه ساخت با ۲۰۸ واحد و با پیشرفت ۲۶ درصدی در شهرستان آق قلا قرار دارد.

ملک یادآور شد: در روش گروه ساخت مهم تفاهم و همراهی افراد بوده و تمام گروه‌ها در قالب گروه دوتا ۶ نفره از تسهیلات بانکی ۵۵۰ میلیون تومانی هم استفاده می‌کنند.

کد خبر 5787131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha