۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷

معاون فرماندار قدس:

ظرفیت ایجاد اشتغال برای معتادان بهبود یافته در شهرقدس وجود دارد

ظرفیت ایجاد اشتغال برای معتادان بهبود یافته در شهرقدس وجود دارد

قدس- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قدس گفت: ظرفیت ایجاد اشتغال برای معتادان بهبود یافته در شهرقدس وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عذیری ظهر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهر قدس که با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سالن جلسات شهید شاه بوداغیان فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت ایجاد اشتغال برای معتادین بهبودیافته در شهرستان قدس موجود است.

عذیری افزود: با توجه به این ظرفیت ادارات متولی ضمن فراهم کردن زمینه‌های آن، همان طور که قبلاً نیز بیان شده نسبت به انجام مشاوره شغلی برای این افراد بپردازند، همچنین برنامه‌ریزی لازم در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای صورت گیرد.

وی عنوان داشت: اجرای تمامی برنامه‌ها و تصمیم‌گیری حوزه مبارزه با مواد مخدر بایستی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منظور حصول نتیجه باشد چراکه عدم حضور معتادین در سطح جامعه علاوه بر آرامش از بزه‌های مختلفی مانند سرقت و سایر جرایم نیز جلوگیری خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قدس در پایان گفت: با توجه به در پیش‌رو بودن هفته مبارزه با مواد مخدر، دستگاه‌های اجرایی نسبت به اعلام برنامه‌های خود در این دهه اقدام نموده و ضرورت توجه به مؤلفه پیشگیری و آموزش را در راستای فرهنگ‌سازی با بهره‌گیری از بسترهای مختلفی مانند فضای مجازی در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 5787261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      0 0
      مگه اعتیاد از کجا سرچشمه گرفت از،سالی که افعانها برای پناهندگی به ایران اومدن همه نوع مواد مخدر با خودشون به ایران آوردن مردم ایران رو در گیر مواد کردن خودشون همه کارها رو بدست گرفنن