۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان چهارمحال و بختیاری:

دومین جشنواره «سواد رسانه‌ای جهاد تبیین» برگزار می‌شود

دومین جشنواره «سواد رسانه‌ای جهاد تبیین» برگزار می‌شود

شهرکرد_مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان چهارمحال و بختیاری گفت: دومین جشنواره سواد رسانه‌ای جهاد تبیین در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

یاسر بیاتی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری دومین جشنواره سواد رسانه‌ای جهاد تبیین در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: دومین جشنواره سواد رسانه‌ای جهاد تبیین در استان چهارمحال و بختیاری با هدف آمایش پتانسیل‌ها و توانایی‌های سواد رسانه‌ای فعالان فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: سازمان‌های متولی این امر مهم از جمله سازمان فضای مجازی بسیج نیازمند ارزیابی عملکردها، توانایی‌ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف و نیز فرصت‌ها و تهدیدات حوزه مسئولیت خود هستند.

بیاتی افزود: این جشنواره با محوریت تربیت رسانه‌ای، هوش مصنوعی، بازی‌های رایانه‌ای، اقتصاد رسانه‌ای و فناوری‌های نوین ارتباطی می‌باشد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌بایست آثار خود را در قالب سخنرانی، موشن گرافیک، پوستر و اینفوگرافیک، نرم‌افزار و کتاب به آیدی nasraachb@ در پیام رسان روبیکا ارسال کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان چهارمحال و بختیاری در پایان افزود: مهلت ارسال آثار ۰۳ خرداد الی ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ می‌باشد، منتخبین این جشنواره با اهدا جوایز ارزنده و تقدیر از تولیدات برتر به مرحله کشوری که در مردادماه سال جاری برگزار می‌گردد، راهیابی پیدا می‌کنند.

کد خبر 5788351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha