۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱

فرمانده انتظامی اردبیل:

۸ نفر از مخلان آرامش در اردبیل دستگیر شدند

۸ نفر از مخلان آرامش در اردبیل دستگیر شدند

اردبیل-فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۸ نفر از مخلان امنیت و آرامش فردی و اجتماعی با اشرافیت کامل اطلاعاتی و در چند عملیات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس در اردبیل دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جواد تقوی ظهر سه‌شنبه در جریان دستگیری اراذل و اوباش در اردبیل اظهار کرد: ۸ نفر از مخلان امنیت و آرامش فردی و اجتماعی با اشرافیت کامل اطلاعاتی و در چند عملیات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس در اردبیل دستگیر شدند.

وی افزود: دستگیر شدگان با همدستی ۲ نفر و با استفاده از ۶ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت ضمن ایجاد راه بندان در چند خیابان و محلات شهر اردبیل اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی و تخریب خودروها و ایجاد رعب و وحشت در مردم با استفاده از سلاح سرد کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به توقیف ۴ دستگاه خودرو و کشف تعدادی سلاح سرد از دستگیرشدگان گفت: دستگیری ۲ همدست مخلان امنیت و آرامش دستگیر شده در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار تقوی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده است، گفت: پلیس در هر شرایطی اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم را نداده و با هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت جامعه به شدت برخورد می‌کند.

کد خبر 5788382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha