۲ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۱۷

بخشدار ویژه خارگ:

ورزش کارگری در جزیره خارگ فعال شود

ورزش کارگری در جزیره خارگ فعال شود

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: پرداختن به ورزش کارگری برای افزایش سلامت جسم، روان و ارتقای میزان بهره‌وری و راندمان کاری در صنایع مستقر در جزیره خارگ بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده عصر سه شنبه در نشست شورای ورزش جزیره خارگ اظهار داشت: امروزه از تولید به عنوان یکی از عوامل مهم رونق اقتصادی و اشتغالزایی در جوامع یاد می‌شود که ارتقا و افزایش میزان تولید، نیازمند نیروی انسانی با توان بدنی و جسم سالم است.

وی افزود: با توجه به این موضوع، اهمیت بالای سلامت بدنی و روحی در جامعه کار و تولید مشخص می‌شود از این رو، همواره دولتمردان، صاحبان تولید و کارفرمایان به آن، توجه جدی داشته و تلاش می‌کنند زمینه لازم را برای ورزش کارگران فراهم کنند.

رئیس شورای ورزش خارگ تصریح کرد: خارگ به عنوان یکی از مراکز صنعتی و کارگری کشور، بخش مهمی از شریان حیاتی حوزه انرژی و اقتصاد ایران اسلامی به دست پرتوان نیروهای کارگران خدوم و متعهد خارگی فراهم می‌شود، بنابراین پرداختن به ورزش برای افزایش سلامت جسم و روان آنها و ارتقای میزان بهره‌وری و راندمان کاری در صنایع مستقر در جزیره خارگ بسیار مهم است.

بخشدار ویژه خارگ گفت: توسعه و گسترش ورزش قهرمانی یکی از مهمترین خواسته‌های جوانان و نوجوانان پرتلاش خارگ از مسئولان صنایع مستقر در جزیره است و با توجه به اینکه صنایع عظیم حوزه انرژی در نقاط مختلف این جزیره فعالیت می‌کنند، باید بازوهای حمایت از ورزش قهرمانی توسعه یابد.

دشتی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: استعدادیابی از ضرورت‌های اصلی برای رسیدن به موفقیت در هر رشته ورزشی است و کشورهای پیشرفته جهان بر روی این مقوله سرمایه گذاری ویژه‌ای را انجام می‌دهند، هر رشته ورزشی در جزیره خارگ با شناسایی و استعدادیابی ورزشکاران مستعد می‌توان با برنامه جامع و سرمایه گذاری در کنار مربیان با تجربه از تمام ظرفیت‌های هریک از ورزشکاران استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ در پایان یادآور شد: با توجه به ظرفیت بالای سواحل جزیره و نزدیکی فصل تابستان ورزش‌های آبی در این جزیره فعال شوند.

کد خبر 5788731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha