۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴

مشاور وزیر نیرو:

سند محرومیت‌زدایی در حوزه آب در حال اجرایی شدن است

سند محرومیت‌زدایی در حوزه آب در حال اجرایی شدن است

بجنورد- مشاور وزیر نیرو گفت: سند محرومیت‌زدایی در حوزه آب در حال اجرایی شدن است که بر مبنای آن وضعیت موجود و برنامه‌های حوزه آبرسانی به تمام روستاهای دارای تنش آبی تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی خان احمدی در جلسه با استاندار خراسان شمالی و مدیران حوزه آب که صبح چهارشنبه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: مجموعه خیرین آمادگی حضور در اجرای طرح‌های مختلف حوزه آبرسانی را دارند لذا از تمام ظرفیت‌ها برای محرومیت زدایی استفاده خواهیم کرد.

معاون مرکزی جهاد آبرسانی وزارت نیرو و مشاور وزیر نیرو با بیان اینکه خراسان شمالی جز استان‌های مظلوم و دارای چالش‌های بسیاری در حوزه آب است، گفت: این استان باید به صورت ویژه دیده شود.

وی از آغاز و اجرایی شدن سند محرومیت‌زدایی در حوزه آب خبر داد و افزود: تدوین این سند کار بزرگی است که بر مبنای آن وضعیت موجود و برنامه‌های حوزه آبرسانی به تمام روستاهای دارای تنش آبی تعیین تکلیف می‌شود.

خان احمدی بر پیگیری انتقال آب‌های شمال استان خراسان شمالی به داخل استان و ضرورت همکاری دستگاه‌های متولی استان در برخورد با معضل وجود چاه‌های غیر مجاز نیز تاکید کرد. وی اظهار داشت: تلاش مجموعه وزارت نیرو این است که از تمام ظرفیت‌ها در راستای جهاد آب‌رسانی استفاده کنیم.

کد خبر 5789043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha