۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱

استاندار اردبیل:

باور قطعی به خدا رمز پیروزی عملیات بیت‌المقدس بود

باور قطعی به خدا رمز پیروزی عملیات بیت‌المقدس بود

بیله‌سوار-استاندار اردبیل گفت: رمز پیروزی عملیات بیت‌المقدس باور به وعده قطعی خدا مبنی بر پیروزی حق علیه باطل و وحدت کامل ارتش، سپاه و نیروهای مردمی بود که منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی بعدازظهر چهارشنبه در نشست نیروهای مسلح بیله‌سوار به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: رمز پیروزی عملیات بیت‌المقدس باور به وعده قطعی خدا مبنی بر پیروزی حق علیه باطل و وحدت کامل ارتش، سپاه و نیروهای مردمی بود که منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

وی با بیان اینکه نباید شاخص‌های عزت‌مند سالروز آزادسازی خرمشهر را فراموش کنیم، گفت: جای جای خرمشهر آغشته به خون‌های پاک مردان و زنان قهرمان و شجاع است که در مقاومتی تاریخی، با جان خود از خاک مقدس کشورمان دفاع کردند و لازم است در این روز عزت‌مند و باشکوه یاد کنیم از قهرمانان آزادسازی خرمشهر که رشادت‌های بزرگی انجام دادند.

استاندار اردبیل با اشاره به آسیب‌های جبران ناپذیر اتکای کشورها به بیگانگان گفت: هر شخصی که در هر جایگاهی با سخنان خود منجر به تفرقه و از بین رفتن وحدت و فرصت‌های پیشرفت شود، در واقع از زبان دشمنان این مردم و کشور سخن می‌گوید.

عاملی گفت: به بعضی افرادی که سخنانی خیالی از تجزیه‌طلبی بر زبان خود جاری می‌کنند، توصیه داریم که افکار، برنامه و در نهایت سرنوشت صدام را در رابطه با اشغال خرمشهر به خوبی بررسی کنند و عبرت بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به قله‌ای از اقتدار دست پیدا کرده‌اند که برای مردم کشورمان باعث دلگرمی بزرگ و برای دشمنان به کابوس بسیار بزرگ تبدیل شده است.

کد خبر 5789522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha