۴ خرداد ۱۴۰۲، ۶:۲۳

فرمانده سپاه گلستان:

اقدام به موقع در دفاع از دین نشانه ولایتمداری است

اقدام به موقع در دفاع از دین نشانه ولایتمداری است

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: اقدام به موقع در دفاع از دین و دفاع از ارزش‌ها و انقلاب از نشانه های انقلابی گری و ولایتمداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای عملیات بیت المقدس در مصلی امیرالمومنین (ع) اظهارکرد: صدام می خواست با گرفتن خرمشهر، ایران را به پای میز مذاکره بکشاند و از ایران امتیاز بگیرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: اوایل انقلاب می‌گفتیم که آمریکایی‌ها نباید در ایران حضور داشته باشند امروز می‌گوییم باید کلاً از منطقه بروند. زمانی بود که وقتی ناوگان دریایی آمریکا حرکت می‌کرد حکومت برخی کشورها سقوط می‌کرد، ولی الان جایگاه امریکاه در نظام بین الملل کجاست، انقلاب ما آمریکا را در نگاه مردم جهان تحقیر کرده است.

وی بیان کرد: زمانی ما از کشوری که پیش پا افتاده‌ترین سلاح سیم خاردار را خرید می‌کردیم آمریکا آن کشور را تحریم می‌کرد الان آمریکا کجاست ما پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را داریم، این دستاوردها به برکت خون شهدا انقلاب و دفاع مقدس بدست آمده است.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: شما می‌توانید یک نماینده قوی به مجلس بفرستید و هم می‌توانید یک نماینده شجاع پاک دست و دلسوز مردم به مجلس بفرستید، انتخابات مجلس و حضور مردم در صحنه انتخابات ۱۴۰۲ بسیار مهم است که اینگونه حضرت آقا به امنیت و پرشور بودن انتخابات تاکید دارد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: اقدام به موقع در دفاع از دین و دفاع از ارزش‌ها و انقلاب از نشانه‌های انقلابی گری و ولایتمداری است.

کد خبر 5789854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha