۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۷

فرماندار صحنه تاکید کرد؛

نقش پررنگ خانواده ها در مبارزه با مصرف مواد مخدر بین جوانان

نقش پررنگ خانواده ها در مبارزه با مصرف مواد مخدر بین جوانان

کرمانشاه- فرماندار صحنه با اشاره بر ضرورت آگاهی بخشی به خانواده‌ها در خصوص معضل مصرف مواد مخدر به ویژه بین جوانان، بر نقش پررنگ خانواده ها در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شهبازی سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: امروزه یکی از بزرگترین مشکلات و معضلات جامعه گرایش برخی جوانان به سمت مواد مخدر است و باید همین دلیل پیشگیری و آگاه سازی جامعه نسبت به آثار پدیده شوم اعتیاد و همچنین آگاهی بخشی به خانواده در برخورد با این معضل از اهمیت بالایی برخوردار است

وی همچنین تغییر الگوی مصرف مواد مخدر را یک تهدید جدی فرا روی نسل امروز و جوانان دانست و افزود: امروزه علم، فناوری و صنعت در خدمت گسترش مواد مخدر قرار گرفته به شکلی که مواد صنعتی بیش از مواد سنتی در حال گسترش روزافزون است.

سرپرست فرمانداری صحنه تصریح کرد: تنوع مواد مخدر تمام اقشار و رده‌های سنی جامعه را در معرض خطر قرار داده و بسیاری از افراد را خواسته و ناخواسته درگیر این پدیده شوم کرده است.

وی ادامه داد: خانواده‌ها می‌توانند در زمینه آگاه سازی و در مسیر مبارزه با مصرف مواد مخدر در جامعه نقش پررنگ و تعیین کننده‌ای ایفا کنند و تجربه ثابت کرده که هرگاه مردم وارد عرصه شده‌اند نتایج و خروجی مثبت و امیدوار کننده‌ای هم در پی داشته است.

کد خبر 5797632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha