۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷

معاون اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

برگزاری وبینار جمع بندی دروس برای ۵۴ هزار دانش‌آموز خوزستانی

برگزاری وبینار جمع بندی دروس برای ۵۴ هزار دانش‌آموز خوزستانی

اهواز- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: سلسله وبینارهای جمع بندی دروس پایه دوازدهم برای ۵۴ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهمی در این استان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، امین برملا پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: به منظور کمک به بهبود نمرات و با توجه به اهمیت نتایج پایه دوازدهم در کنکور سراسری، سلسله وبینارهای جمع بندی دروس پایه دوازدهم برای دانش‌آموزان در حال برگزاری است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: این وبینارهای جمع‌بندی از برنامه‌های مهم حوزه آموزش متوسطه برای آمادگی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی و نوبت دوم است.

وی ادامه داد: برای تمامی دروس نهایی پایه دوازدهم، وبینار جمع‌بندی در نظر گرفته شده که در ۲۵ جلسه و هر جلسه به مدت سه ساعت است و تا آخرین امتحان، این وبینارها برگزار می‌شوند. این وبینار برای ۵۴ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهمی در حال برگزاری است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای دروس پایه نهم نیز وبینارهای جمع‌بندی در نظر گرفته شده که توسط مدرسان در زمان‌های سه ساعته در حال برگزاری است.

وی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از این وبینارها، عنوان کرد: امتحانات پایه دوازدهم برای ۵۴ هزار دانش‌آموز و در ۳۷۹ حوزه امتحانی در خوزستان برگزار می‌شود.

کد خبر 5798190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha