۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۸

سرپرست تامین اجتماعی گیلان خبر داد؛

اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان در گیلان

اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان در گیلان

رشت- سرپرست تامین اجتماعی گیلان از اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان در این استان خبر داد.

کیوان مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر از بخشودگی جرایم کارفرمایان خبر داد و اظهار کرد: این طرح که مصوبه هیأت وزیران بوده مشمول کارگاه‌های کوچک تا ۵۰ نفر و کارگاه‌های متوسط ۵۰ الی ۱۰۰ نفر بیمه شده می‌باشد.

وی با بیان اینکه اجرای این بخشودگی برای بخش‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و شرکت‌های دانش بنیان است، افزود: کارفرمایانی که سطح اشتغالشان نسبت به اسفند ۱۴۰۱ حفظ شود می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیر حضوری و منوی کارفرمایی درخواست خود را ثبت کنند.

مرتضوی با تاکید بر اینکه پس از ثبت درخواست توسط کارفرمایان مشمول این طرح گفت: واحدهای اجرایی سازمان موظف هستند ظرف مدت ۱۰ روز موارد را بررسی و اعلام نظر کنند.

سرپرست تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه اجرای این طرح به مدت ۳ ماه از اول خرداد ماه آغاز شده است، ادامه داد: این بخشنامه تا پایان مرداد قابل اجرا بوده و از ظرفیت تقسیط کارفرمایان نیز برخوردار است.

وی اضافه کرد: کارفرمایان گیلانی متقاضی استفاده از بخشودگی جرایم بیمه‌ای می‌توانند با پرداخت نقدی اصل حق بیمه و یا تقسیط ۱۲ ماهه از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرایم بهره مند شوند.

سرپرست تأمین اجتماعی گیلان تصریح کرد: برای اقساط ۱۸ ماه، ۲۴ ماه تا ۳۶ ماه میزان بخشودگی جرایم بیمه‌ای، ۸۵ درصد، ۷۵ درصد تا ۵۰ درصد خواهد بود.

کد خبر 5798820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha