۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خبر داد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت امام (ره) در شهر قزوین

 برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت امام (ره) در شهر قزوین

قزوین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری دو مراسم محوری در شهر قزوین برای بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد خبر داد.

حجت الاسلام غلامحسین شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ۱۴ خرداد و سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) در دوران حیات طیبه و انقلاب الهی و پیامبر گونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت.

وی با بیان اینکه داغ امام تازه است و ملت ایران هرگز آن غم طاقت‌فرسا را از یاد نخواهد برد، افزود: انتخاب مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان رهبری اما اتفاق و اقدامی تحسین برانگیز بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه قیام پانزده خرداد نیز نقطه عطفی در مبارزات ملت ایران به شمار می‌آید بیان کرد: این اتفاق نهضتی خودجوش و مردمی در واکنش به سخنرانی امام خمینی در مدرسه فیضیه قم بود.

وی از اجرای دو برنامه محوری در شهر قزوین به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد و عنوان کرد: اولین مراسم محوری روز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی (ره) و با سخنرانی حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک برگزار خواهد شد.

شهسواری اضافه کرد: دومین مراسم نیز ۱۴ خرداد و پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن عسگری (ع) برگزار می‌شود و سخنران آن نیز حجت الاسلام قابل خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: از عموم همشهریان و علاقه مندان به حضرت امام روح اله، دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده معنوی و یکپارچه خود در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام شهدا و شهیدان و تجدید عهد با رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصه ظهور برسانند.

کد خبر 5800168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha