۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه:

آموزش و پرورش مولد نهادهای انقلابی کشور است

آموزش و پرورش مولد نهادهای انقلابی کشور است

کرج- نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه گفت: آموزش و پرورش مولد بسیاری از نهادهای انقلابی کشور است و بسیج، سپاه پاسداران و خیلی از این نهادها از دل آموزش و پرورش و معلمان ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی ظهر چهارشنبه در یادواره ۹۳ معلم شهید استان البرز، شهدا به ویژه شهدای معلم را چراغ راه انسان‌ها و سکاندار انقلاب اسلامی دانست و افزود: دستاوردهای دفاعی کشور از جمله موشک هایپرسونیک فتاح که به تازگی رونمایی شده است، همه از ثمره خون شهدا است و باوجود همه این دستاوردها، دشمن تلاش می‌کند تا مردم را نا امید کند.

وی گفت: آموزش و پرورش مولد بسیاری از نهادهای انقلابی کشور بوده و هست و همه افراد به یاد دارند که جهاد، بسیج، سپاه پاسداران و خیلی از این نهادها از دل آموزش و پرورش و معلمان ایجاد شد؛ یعنی نه تنها آموزش و پرورش نهادی انقلابی است بلکه خودش مولد نهادهای انقلابی بوده است.

تویسرکانی اظهار داشت: در حوادث اخیر اقلیتی نقش‌آفرین بودند اما عمده مردم ما، دانش آموزان ما، افراد متدین و با حیایی هستند و همه اینها مرهون تلاش آموزش و پرورش است.

وی در پایان یادآور شد: سنت خدا این است که هرکس به خون شهدا خیانت کند، رسوا می‌شود و همه ما باید در این زمینه مراقبت کنیم.

کد خبر 5804199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha