۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۵

معاون استاندار کرمانشاه:

ساماندهی آسیب‌های اجتماعی سنقر و کلیایی نیازمند عزم جدی است

ساماندهی آسیب‌های اجتماعی سنقر و کلیایی نیازمند عزم جدی است

کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به بافت فرسوده شهری و آسیب‌های اجتماعی این شهرستان، گفت: ساماندهی آسیب‌های اجتماعی سنقر و کلیایی نیازمند عزم جدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سنقروکلیایی که با حضور استاندار کرمانشاه و فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از لحاظ وضعیت سیاسی شهرستان سنقروکلیایی همواره حامی انقلاب اسلامی بوده و مشارکت بالایی را در انتخابات‌ها داشته‌اند.

وی افزود: گردان تبوک که متشکل از مردن این دیار بوده در دفاع مقدس خوش درخشیده و شهیدانی همچون فرهنگیان و قربانی را تقدیم انقلاب کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خیلی از جرایمی که در استان کرمانشاه وجود دارد در شهرستان سنقروکلیایی روندی نزولی و کاهشی دارد.

شعبانی بیان کرد: امسال رویکرد مقابله با حاشیه نشینی را در دستور کار داریم که وضعیت یکی از محلات در مرکز شهر بسیار نامناسب است و وجود بافت فرسوده دلیلی مبنی بر حضور معتادین متجاهر نیست.

وی با بیان اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی راهکار با قانونی دارد، گفت: شهرک امام سنقر ۲۸ واحد مسکونی دارد که بلااستفاده است و باید برای ساماندهی آن اقدام جدی صورت گیرد و مسکن و شهرسازی باید نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کند که محلی برای معتادان شده و در صورت عدم نیاز تخریب خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بیان کرد: شهر سنقر متکدی ندارد اما متکدی غیرایرانی و پاکستانی دارد و با بررسی صورت گرفته توسط افرادی، این افراد در شهر حضور می‌یابند.

شعبانی خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری سنقر بسیار موفق است و اعضای آن دارای مقام‌های ملی و بین المللی هستند که کانون پرورش فکری شهرستان یک هزار و ۴۰۰ نفر عضو دارد.

وی تاکید کرد: استفاده از جوانان نخبه و انقلابی یکی از خواسته‌های به حق جوانان این شهر است که باید توسط مسئولان به کار گرفته شوند زیرا این افراد دلسوزان مردم هستند.

کد خبر 5805103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha