۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰

رئیس هیئت اسکواش استان همدان:

پیگیر تکمیل پروژه کورت بین‌المللی اسکواش در همدان هستیم

پیگیر تکمیل پروژه کورت بین‌المللی اسکواش در همدان هستیم

همدان- رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه پیگیر تکمیل پروژه کورت بین‌المللی اسکواش در همدان هستیم، گفت: امسال اعتبار بسیار خوبی برای این پروژه تزریق خواهد شد.

اسدالله ربانی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه کورت بین‌المللی اسکواش همدان اظهار کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب اسکواش‌بازان همدانی هیئت اسکواش استان همدان در زیرساخت‌ها با ضعف مواجه بوده و با توجه به این شرایط دغدغه اصلی ما پیگیری تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه سه کورت بین‌المللی اسکواش همدان هستیم.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که از سازمان برنامه و بودجه داشتیم امسال اعتبار بسیار خوبی برای این پروژه تزریق خواهد شد و تا پایان سال ۱۴۰۲ سوله این مجموعه تکمیل خواهد شد.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه در ۳ ماهه نخست ۱۴۰۲ اقدامات خوبی انجام داده‌ایم، گفت: در بین ۵۰ هیئت ورزشی استان همدان جزو ۵ هیئتی هستیم که در ۳ ماهه نخست فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات اسکواش به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد یکی از برنامه‌های خوبی بود که تا این مقطع از سال توانسته‌ایم برگزار کنیم.

وی با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌ریزی هیئت اسکواش استان همدان بیان کرد: نشست تخصصی ما با هیئت رئیسه در جهت برنامه‌ریزی در سال جاری را برگزار کردیم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: در این نشست مقرر شد برنامه‌ریزی خوبی در جهت حضور قدرتمند تیم‌های آقایان و بانوان اسکواش همدان در مسابقات کشوری انجام شود.

ربانی‌مهر با بیان اینکه باید در جهت قهرمانی قدم برداریم، گفت: نگاه ما از امروز باید در جهت قهرمان‌پروری باشد و باید سطح اسکواش‌بازان خود را افزایش دهیم و دیدگاه حرفه‌ای‌تری مربیان ما به پرورش اسکواش‌بازان داشته باشند.

وی افزود: همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی مربیگری و داوری را در سال جاری در دستور کار داریم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره به اینکه تابستان گرمی را در اسکواش همدان پیش‌رو خواهیم داشت، بیان کرد: مدرسه تخصصی اسکواش با توجه به شروع فصل تابستان شروع به فعالیت خواهد کرد.

ربانی‌مهر عنوان کرد: در حوزه استعدادیابی باید بیشتر فعالیت کنیم تا بتوانیم اسکواش‌بازان حرفه‌ای را تربیت کنیم.

کد خبر 5805202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha