۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد؛

کمک یک میلیارد تومانی به سیل‌زدگان گرمی و بهزیستی اردبیل

کمک یک میلیارد تومانی به سیل‌زدگان گرمی و بهزیستی اردبیل

اردبیل - رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مجوز کمک ۵۰۰ میلیون تومان به بهزیستی اردبیل با هدف ارائه خدمات به کارتن خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها و نیز ۵۰۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان گرمی صادر شد.

جواد انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور مجوز کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به بهزیستی برای ارائه خدمات به افراد بی خانمان اظهار کرد: این اعتبار برای نگهداری و ارائه خدمات به کارتن خواب‌ها و افراد بی خانمان جمع آوری شده از طریق شهرداری پرداخت می‌شود.

وی افزود: همچنین در این راستا اعضای شورای شهر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت از افراد بی خانمان لایحه ارسالی از سوی معاونت خدمات شهری را تصویب کردند.

رئیس شورای شهر اردبیل به تعیین تکلیف بدهی اداره ورزش و جوانان به شهرداری اشاره کرد و افزود: مجوز تهاتر چند قطعه زمین متعلق به اداره ورزش و جوانان صادر شد چرا که با صدور مجوز برای این اقدام قطعاً ذخایر شهری افزایش یافته و می‌توان در راستای درآمد پایدار نیز پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی اجرا کرد.

انصاری با بیان اینکه کاربری‌های این زمین‌ها در محلات اردبیل ورزشی است، افزود: باید بر حسب نیاز محلات این زمین‌ها در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

وی همچنین در راستای حمایت از خانواده زندانیان از اختصاص یک دکه در شورابیل به انجمن حمایت از زندانیان اشاره کرد و گفت: طرح‌های حمایتی از شهروندان همواره در اولویت بوده و شورا در راستای تأمین رفاه تمام اقشار جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین گفت: به منظور رفع مشکل نان در شهر اردبیل، شورای شهر اردبیل با فعالیت یک باب نانوایی توسط موکب امام رضا (ع) در یکی از اماکن متعلق به شهرداری اردبیل موافقت کردند.

انصاری همچنین در پایان خاطرنشان کرد: با پیشنهاد اعضای شهر شورای شهر اردبیل ۵۰۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان شهرستان گرمی کمک رسانی شد.

کد خبر 5805341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha