۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۴۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد؛

۲۶ میلیارد تومان خسارت در بخش‌های مسکن، راه و کشاورزی روستای نهوج

۲۶ میلیارد تومان خسارت در بخش‌های مسکن، راه و کشاورزی روستای نهوج

اردستان-مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، حدود ۲۶ میلیارد تومان خسارت در بخش‌های مسکن، راه و کشاورزی روستای نهوج به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه‌فروش شامگاه جمعه در جلسه مدیریت بحران اردستان، اظهار داشت: در اثر مخاطرات جوی و ناپایداری‌های هوا که منجر به وقوع سیل و سیلاب در شمال و شرق استان شد، متأسفانه از دست دادن سه نفر از هم‌استانی‌هایمان در روستای نهوج اردستان را شاهد بودیم که در زیر آوار منزل مسکونی جان باختند.

وی افزود: در بخش‌های مسکن، کشاورزی و راه در حدود ۶ شهرستان استان اصفهان خسارت‌هایی ایجاد شد که بیشترین خسارات مربوط به شهرستان اردستان بود؛ همچنین خسارت ناشی از وزش تند باد در شهرستان‌های کوهپایه، نائین، هرند، جرقویه و ورزنه و شهر اصفهان را داشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تشکیل جلسه مدیریت بحران و برآورد خسارات، تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، حدود ۲۶ میلیارد تومان خسارت در بخش‌های مسکن، راه و کشاورزی روستای نهوج و به وجود آمده است.

شیشه‌فروش با اشاره به اجرای اقداماتی نظیر احداث سیل‌بند و لایروبی مسیل‌ها در اردستان از سال گذشته، بیان کرد: در راستای خدمت‌رسانی و تخلیه گل و لای از منازل، تیم‌های ارزیابی از جمعیت هلال‌احمر، بنیاد مسکن، راهداری و سایر دستگاه‌ها در روستای نهوج اردستان حضور دارند.

کد خبر 5805798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha