قدردانی سوریه از مردم لبنان برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی

قدردانی سوریه از مردم لبنان برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی

وزارت امور خارجه سوریه ضمن محکومیت شدید تجاوزات رژیم صهیونیستی در مرز لبنان تأکید کرد که این تجاوزات، نتیجه‌ای جز شکست و رقم خوردن پایان فاجعه‌بار برای این رژیم ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای به تحولات اخیر در منطقه «کفرشوبا» در مرز لبنان و فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است که سوریه به مردم و ارتش لبنان به علت دفاع دلاورانه از سرزمین و حاکمیت لبنان در برابر حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه «کفرشوبا» درود می‌فرستد و تاکید می‌کند که این حملات نتیجه‌ای جز شکست‌های مستمر و نا امیدی‌های پیاپی برای این رژیم نخواهد داشت.

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد: مردم و ارتش لبنان شجاعانه با حملات رژیم اشغالگر به جنوب لبنان در منطقه «کفرشوبا» روبرو شدند و قهرمانان لبنانی با تلاش این رژیم برای تضعیف حاکمیت لبنان و هتک حرمت خاک کشورشان مقابله کردند.

این بیانیه می‌افزاید: نقشه‌های شوم ارتش رژیم اشغالگر و حملات مستمر آن با هدف تغییر ماهیت جغرافیایی در منطقه، پایان فاجعه‌آمیزی را برای این رژیم رقم زد.

دمشق در پایان این بیانیه اعلام کرد که تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه لبنان را که تنها با ناامیدی‌های پی درپی و شکست‌های مستمر مواجه خواهد شد، به شدت محکوم می‌کند.

گفتنی است که نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه با گاز اشک آور و بمب‌های دودزا به معترضان لبنانی که برای مقابله با تحرکات امنیتی این نظامیان در دو منطقه کفرشوبا و العرقوب تجمع کرده بودند، حمله کردند که با مقاومت جوانان لبنانی مواجه شدند. نظامیان صهیونیست پس از استقرار گسترده نیروهای ارتش لبنان و یونیفیل از منطقه عقب‌نشینی کردند.

کد خبر 5806346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha