۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره:

استانداردها برای روکش آسفالت آزادراه زنجان–قزوین رعایت می شود

استانداردها برای روکش آسفالت آزادراه زنجان–قزوین رعایت می شود

زنجان-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره گفت: استانداردهای لازم برای کیفیت روکش آسفالت آزادراه زنجان – قزوین رعایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دهقانی، ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ کیلومتر از آزادراه زنجان – قزوین در حوزه شهرستان خرمدره قرار دارد و بیشترین خرابی‌های سطح جاده مربوط به کیلومتر ۷۲ تا ۷۵ به طول ۳.۵ کیلومتر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر لکه‌گیری اساسی و روکش آسفالت این ۳.۵ کیلومتر انجام شده است، ابراز کرد: روکش آسفالت کیومتر ۷۲ تا ۸۴ در لاین جنوبی در دستور کار قرار دارد و لاین شمالی هم نیاز به بهسازی دارد که به مرور این اقدام انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه تا کنون ۶ هزار تن آسفالت برای این محور مصرف شده است، بیان کرد: تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد و بار ترافیکی آزادراه زنجان – قزوین سنگین نباشد، کار روکش آسفالت انجام می‌شود.

وی آزادراه زنجان – قزوین به ویژه در مناطق خرمدره، هیدج و صائین‌قلعه را محور کولاک‌گیر خواند و گفت: بارش برف و اقلیم سرد این ناحیه موجب شده است که برای کاهش لغزندگی جاده و حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای نمک‌پاشی انجام شود که همین امر می‌تواند به کیفیت آسفالت آسیب بزند.

دهقانی در مورد کیفیت آسفالت مصرفی عنوان کرد: آزمایشگاه مکانیک خاک روزانه آزمایش‌های مربوطه به انجام می‌دهد و همه استانداردها رعایت می‌شود.

کد خبر 5806424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha