۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی اردبیل:

جوی پایدار برای دوشنبه و سه‌شنبه در اردبیل پیش‌بینی می‌شود

جوی پایدار برای دوشنبه و سه‌شنبه در اردبیل پیش‌بینی می‌شود

اردبیل - رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش‌ آگاهی‌های جوی هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی جوی پایدار برای دوشنبه و سه‌شنبه در سطح اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

شهرام کوثری مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی جوی پایدار برای دوشنبه و سه‌شنبه در سطح اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه ناپایداری جوی تا اواخر وقت امروز در اردبیل حاکم خواهد بود، گفت: از بعد از ظهر رخداد رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ به ویژه در مناطق مرکزی استان و مناطقی از شهرستان‌های گرمی و انگوت پیش‌بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی هواشناسی استان اردبیل خاطرنشان کرد: لذا توجه به هشدار سطح نارنجی شماره ۲۵ به مردم و کشاورزان توصیه می‌شود.

کوثری مهر با بیان اینکه از اواسط هفته شاهد افزایش دما خواهیم بود، بود، گفت: با این وجود، در بعد از ظهرها به دلیل شرایط فصلی و محلی و ایجاد ابرهای همرفتی رخداد رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

وی افزود: از روز چهارشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار دیگر، بارش‌ها در برخی از مناطق تداوم خواهد داشت که این سامانه در روز پنجشنبه همراه با وزش باد خواهد بود.

کد خبر 5807189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha