۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱

سه‌شنبه ۲۳ خرداد؛

جلسه نقد و بررسی کتاب «غربالی در دست» برگزار می‌شود

جلسه نقد و بررسی کتاب «غربالی در دست» برگزار می‌شود

جلسه نقد و بررسی کتاب «غربالی در دست» نوشته سید مهدی طباطبایی سه‌شنبه ۲۳ خردادماه در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ جلسه نقد و بررسی کتاب «غربالی در دست» نوشته سید مهدی طباطبایی در قالب چهارمین نشست نقد و بررسی کتاب جشنواره قلم زرین سه شنبه ۲۳ خردادماه در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.

این کتاب اثری در حوزه نقد و پژوهش ادبی است که در آن کامران شرفشاهی، شاعر و پژوهشگر ادبی و عضو انجمن قلم ایران به بررسی و تحلیل آن می‌پردازد.

برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب از برنامه‌های جنبی بیست و یکمین جشنواره قلم زرین است و کتاب‌هایی از جمله «من و آقای همسایه»، «مرتد»، «همان گندم اول» و «صور سکوت» چهار کتابی هستند که تاکنون در این سلسله نشست‌ها بررسی شده‌اند.

برنامه نقد و بررسی «غربالی در دست» هم توسط دبیرخانه جشنواره قلم زرین با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با حضور دبیر این دوره از جشنواره و جمعی از نویسندگان و فعالان ادبی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

آئین پایانی بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در تیر امسال هم‌زمان با روز ملی قلم برگزار خواهد شد.

کد خبر 5807395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha