۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸

مدیرکل امور اقتصادی البرز خبر داد؛

ظرفیت بالای توسعه گردشگری روستایی در البرز

ظرفیت بالای توسعه گردشگری روستایی در البرز

کرج- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با بیان اینکه ارائه طرح‌های ارزشمند و برنامه‌ریزی مدون لازمه جذب اعتبارات است، گفت: ظرفیت توسعه گردشگری روستایی در البرز بالا است.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست تخصصی بررسی روند تسهیل حمایت از تأسیسات گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی استان البرز ظهر دوشنبه با حضور رحیم خاکی مدیرکل میراث‌فرهنگی، فرزاد قدوسی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، رضا جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، عبدالله دارایی مدیر کل کار و رفاه اجتماعی و علیرضا دبیری رئیس صندوق کارآفرینی امید البرز برگزار و راهکارهای جذب تسهیلات در حوزه تبصره ۱۶ و ۱۸ از سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ و تسهیلات سفر رئیس‌جمهوری بررسی شد.

رضا جعفری در این نشست اظهار کرد: اکنون فرصت جذب ۶۸ میلیارد ریال سهم استان البرز از اعتبارات تبصره ۱۸ وجود دارد که با توجه به شرایط موجود بهترین محل هزینه‌کرد و جذب این اعتبارات از طریق صنایع‌دستی است.

وی با اشاره به اینکه افق جدیدی با تغییرات مدیریتی در زمینه میراث‌فرهنگی در استان پدیدار شده است، اظهار کرد: وجود برنامه‌ریزی و طرح‌های بزرگ و شایسته در زمینه میراث‌فرهنگی از سوی مدیریت جدید انگیزه برای جذب این اعتبارات را فراهم کرده است.

کد خبر 5808172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha