۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹

امام جمعه و استاندار کرمانشاه شهادت «شهید امیری» را تسلیت گفتند

امام جمعه و استاندار کرمانشاه شهادت «شهید امیری» را تسلیت گفتند

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار این استان با صدور پیام مشترکی شهادت «سجاد امیری» را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه با صدور پیام مشترکی شهادت شهید سرافراز «سجاد امیری» بسیجی حافظ امنیت را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

جانفشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تأمین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود نیز می‌گذرند، در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان ملت نقش بسته است.

شهادت بسیجی جان برکف، شجاع و مظلوم استان کرمانشاه در دفاع از حریم امنیت و آرامش جامعه و درگیری با اشرار مسلح سبب اندوه و تأثر شهروندان و همشهریان کرمانشاهی شد. مدافعان امنیت در بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند همیشه برای برقراری نظم، آرامش و امنیت استان سینه سپر کرده اند تا اشرار و مخالفان امنیت عمومی نتوانند خدشه‌ای بر آن وارد کنند.

اینجانبان شهادت بسیجی دلاور و ایثارگر شهید «سجاد امیری» را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده ایشان، مردم عزیز ایران اسلامی و استان کرمانشاه، بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفته و علو درجات را برای این شهید والامقام از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم. همچنین از دستگاه‌های امنیتی و قضائی می‌خواهیم که با عاملان این جنایت با اشد مجازات برخورد نمائید تا از این پس شاهد تکرار چنین وقایع تلخی نباشیم.

کد خبر 5808533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha