نخست وزیر دولت نجات ملی:

مقاومت ۳ هزار روزه یمنی‌ها مقابل متجاوزان

مقاومت ۳ هزار روزه یمنی‌ها مقابل متجاوزان

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به مقاومت سه هزار روزه مردم این کشور در برابر متجاوزان، یمن را بخش مهمی از محور مقاومت علیه غرب و رژیم صهیونیستی خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله، تاکید کرد که ملت این کشور یک حماسه پایداری طی سه هزار روز مقاومت دربرابر دشمن متجاوز رقم زدند.

وی افزود: این پایداری و مقاومت، حماسه‌ای فراتر از آن چیزی است که ملت‌ها طی جنگ‌های جهانی اول و دوم نشان دادند.

بن حبتور تصریح کرد: ملت یمن بعد از سه هزار روز، توانایی رقم زدن معجزه‌ها را دارد و عملاً این کار را به دور از حساب و کتاب‌های افراد ذلیل، انجام داده است.

وی بیان کرد: ما مقاومت مردم یمن و شرایط آنها را در این سه هزار روز از تجاوز و محاصره، باید با امکانات و توانمندی‌های ائتلاف متجاوز سعودی مقایسه کنیم.

بن حبتور خطاب به ائتلاف متجاوز سعودی گفت: در مقابل شما یک فرصت برای تحقق صلح در برابر صلح وجود دارد و ما آماده بازگشت به نقطه نخست درگیری با متجاوزان هستیم. این شما هستید که باید دست از بازی با اتحاد یمن و حمایت مالی از مزدوران بردارید.

وی تاکید کرد: فرمانده انقلاب یمن، بذر پایداری را در جان مردم این کشور و آرامش را در مهمترین و خطرناک‌ترین دوره‌های جنگ، کاشت. احترام مردم یمن به تاریخ این کشور و صبر پیشه کردن در کنار یک فرمانده صادق و شجاع، پیروزی امروز را رقم زد.

بن حبتور خاطر نشان کرد: مقاومت ملی سه هزار روزه، بدون حضور یک فرمانده شجاع امکان پذیر نبود. یمن بخش مؤثر و فعالی از مقاومت در برابر هژمونی غربی صهیونیستی بر منطقه و به ویژه بر فلسطین است.

کد خبر 5808858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha