۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵

امام جمعه کمالشهر:

دشمنان به دنبال فروپاشی هویت دینی ملت ایران هستند

دشمنان به دنبال فروپاشی هویت دینی ملت ایران هستند

کرج- امام جمعه کمالشهر گفت: دشمنان نظام و مردم به دنبال اختلاف‌افکنی و انتقام‌جویی و فروپاشی هویت دینی ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر وثوقی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه کمالشهر که در مصلای این شهر اقامه شد، اظهار کرد: سلطه اقتصادی یکی از حربه‌های استکباری دشمنان و نظام سلطه است.

وی با بیان بر اینکه تحریم اقتصادی به‌عنوان یک جنگ زیرساختی موجب تأثیرات منفی در صنعت اشتغال‌آفرینی و میادین عرصه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و حتی تزلزل سبک زندگی خانواده‌ها می‌شود، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی که در شرایط سخت و تحریم‌ها از ناحیه دشمنان موجب رونق اقتصادی و گذر از بحران‌ها است.

امام جمعه کمالشهر با بیان اینکه تولید موجب افزایش اعتماد ملی و ثروت و رونق اقتصادی می‌شود، گفت: راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب عزت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و مذهبی است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری کارآمد امور خدماتی و اجتماعی موجب رونق خدمت به مردم و ارتقای سطح مدیریت خواهد شد، تصریح کرد: مانع‌تراشی و برداشتن موانع جهت بهبود وضعیت معیشت مردم و رونق اقتصادی و افزایش کسب و کارهای تولیدی و فناورانه در شهرها و روستاها یکی از وظایف تکلیفی مسئولان است. لذا همه باید با قوای نظام جهت خدمت به مردم همراهی کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه دشمنان نظام و مردم به دنبال اختلاف‌افکنی و انتقام‌جویی و فروپاشی هویت دینی هستند، گفت: دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش کشور و شکستن نگاه‌های استوار آرمان‌های ملت مسلمان ایران است.

وی ولایتمداری و خدمت به مردم و علم‌آموزی یک توفیق الهی است، کرد: توفیق در راه خدا، مدیریت عزت نفس و نصحیت‌پذیری بخشی از خصلت‌های یک مؤمن در همه امور زندگانی است.

وثوقی یاد شهدای قوه قضائیه و سنگر تعلیم و تبلیغ علوم دینی و همچنین سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) را گرامیداشت و افزود: اقتدار عزت‌مندانه نخبگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حوزه علمی و علوم دفاعی و نظامی نوید یک مژده سرافرازی است.

وی متذکر شد: تولیدات و پیشرفت‌های نظامی و دفاعی ایران به جایی رسیده است که دشمن در ترس و هراس افتاده است.

کد خبر 5811753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha