۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام:

۱۰هزار نفر از نوآموزان ایلامی فرآیند سنجش سلامت را پشت سر گذاشتند

۱۰هزار نفر از نوآموزان ایلامی فرآیند سنجش سلامت را پشت سر گذاشتند

ایلام- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام گفت: ۱۰ هزار نفر از نوآموزان ایلامی فرآیند سنجش سلامت را پشت سر گذاشته اند.

نسرین مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در سطح شهرستان‌ها و مناطق فقط تا پایان خرداد ماه امکان پذیر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام افزود: تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان فرآیند سنجش سلامت را پشت سر گذاشته‌اند و افراد باقی مانده در شهرستان‌ها و مناطق فقط تا پایان خرداد ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به نوبت گیری اقدام کند.

وی تصریح کرد: پس از این تاریخ دسترسی پایگاه‌های شهرستان‌ها و مناطق توسط وزارت قطع می‌شود و فقط پایگاه‌های سنجش در مرکز استان فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

مهدی زاده عنوان کرد: در این شرایط والدین دانش آموزانی که اقدام به نوبت گیری نکرده‌اند باید برای سنجش فرزندان خود به مرکز استان مراجعه کنند، لذا توصیه این است در فرصت باقی مانده و به جهت جلوگیری از طی کردن مسافت به مرکز استان تا پایان خرداد ماه فرآیند نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان خود را انجام دهند.

کد خبر 5812569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha