۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان:

طرح «یاران شهید سلیمانی» در کشور اجرا می شود

طرح «یاران شهید سلیمانی» در کشور اجرا می شود

ساری- رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان گفت: طرح «یاران شهید حاج قاسم سلیمانی» با هدف شناسایی جانبازان زیر ۴۰ سال مدافع حرم در ۳۱ استان کشور اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شروین اسبقیان بعدازظهر یکشنبه در دیدار با معاون استاندار مازندران بیان کرد: طرح یاران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت کمیته ملی پارالمپیک برنامه ریزی شده است و در این طرح ما به دنبال شناسایی جانبازان زیر ۴۰ سال مدافع حرم و امنیت و مرزها هستیم تا ورزشکاران مستعدی را به دنیا ورزش جانبازان و معلولان معرفی کنیم.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در فرمایشات شأن توجه ویژه ای به ورزشکاران جانباز و معلول دارند، این طرح فرصتی برای توسعه و پیشرفت ورزش این حوزه است و این طرح در ۳۱ استان کشور اجرایی خواهد شد و امیدوارم با همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان و استانداری در مازندران این طرح را اجرایی کنی

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این دیدار اظهار داشت: ورزش برای جانبازان و معلولین آرامش ایجاد می‌کند و کسانی که این روحیه ایثارگرانه را داشتند و بخشی از عضو خودشان را اهدا کردند، اینها غیرت بالایی دارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: کشور ما ظرفیت بالایی در ورزش جانبازان و معلولین دارد. ما ظرفیت‌هایی داریم که هیچ کجای دنیا ندارند.

سلگی با اشاره به اینکه مازندران درصد بالایی از مدال آوری را دارد، بیان داشت: یک سوم مدال‌های المپیک برای استان مازندران است.

وی با بیان اینکه بیشترین شهدای مدافع حرم را مازندران دارد و در حوزه جانبازان هم همینطور است، افزود: به همین دلیل، مازندران می‌تواند قطب ورزش جانبازان و معلولین در کشور باشد.

سلگی ضمن اعلام حمایت از اجرای طرح یاران شهید سلیمانی در مازندران، گفت: تمام دستگاه‌های استان آمادگی اجرای این طرح را دارند و به طور حتم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت جانبازان و معلولین پیگیر عملیاتی شدن طرح یاران شهید سلیمانی در استان خواهیم بود.

کد خبر 5813567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha