۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۳

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

تمامی مددجویان روستایی مازندران تا پایان سال صاحبخانه می شوند

تمامی مددجویان روستایی مازندران تا پایان سال صاحبخانه می شوند

ساری - مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: با توجه به اهمیت مسکن محرومین و اولویت کار کمیته امداد در این بخش، تا پایان سال نباید هیچ مددجوی فاقد مسکن روستایی داشته باشیم و باید صاحبخانه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم معافی صبح دوشنبه در نشست بخشداری دودانگه اظهار داشت: در مسائل حمایتی بیشتر به جوانان توجه می‌شود اما، سالمندی نیز مرحله مهمی در دوران زندگی هر فرد است و توجه به آن کمتر از جوانی نیست.

وی افزود: آرامش مستلزم گذر از این دوره نوفقر می‌تواند این آرامش را متزلزل و اثرات منفی بر روح و روان سالمندان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ۴۳ هزار خانوار سالمند در مازندران تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: نهادهای حمایتی، مراکز نیکوکاری، شبکه‌های نیکوکاری و… باید نگاه ویژه به سالمندان، رعایت احترام و حفظ جایگاه آنان و ارائه خدمات و… داشته باشند.

معافی با اشاره به ۴ منطقه محروم اشکورات رامسر، سه هزار تنکابن، بخشی از مناطق کجور، پشتکوه ساری (دودانگه) در استان مازندران گفت: اولویت ما با توجه به بیانات رهبری در مسئله عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه سرمایه‌های در اختیار، در تمامی مناطق از دم دست ترین تا دور دست ترین مناطق است.

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران بیان کرد: با توجه به اهمیت مسکن محرومین و اولویت کار امداد در این بخش، تا پایان سال نباید هیچ فاقد مسکن روستایی داشته باشیم.

وی با قدر دانی از تمامی ادارات مربوطه گفت: در جهت تسهیل در ساخت مسکن محرومین باید در بخش‌های صدور پروانه ساخت، بیمه، اهدا زمین، تأمین مصالح.... همکاری و همراهی بیشتری باشد.

کد خبر 5813951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha