۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

سازمان تبلیغات در سال‌های اخیر مردمی‌تر شده است

سازمان تبلیغات در سال‌های اخیر مردمی‌تر شده است

اهواز - نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: سازمان تبلیغات با حضور یک رئیس جوان در رأس آن در سال‌های اخیر مردمی‌تر شده و نقش پر رنگی در رویدادهای فرهنگی داشته است.

سید محمد مولوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ه) اظهار کرد: تأسیس سازمان تبلیغات در سال ۱۳۵۸ مانند سایر تصمیمات امام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب نشأت گرفته از درایت و معرفت الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی بود که اکنون بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، اکثر تصمیمات امام، مثل تأسیس سپاه پاسداران، بنیاد مسکن، جهاد سازندگی و … خود را به خوبی در خدمت به کشور نشان می‌دهند.

وی افزود: تأسیس سازمان تبلیغات نیز یکی از همین تصمیمات امام خمینی بود که نشان از شناخت عمیق ایشان از جامعه دارد و اکنون مشاهده می‌کنیم که سازمان تبلیغات در ساختار کشور چه نقش تعیین کننده‌ای به عهده دارد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این سازمان در سال‌هایی که از تأسیس خود می‌گذرد به خوبی در اشاعه اسلام ناب محمدی و معارف اهل بیت، تبیین اهداف و اندیشه‌های انقلاب اسلامی و گسترش اندیشه‌های دینی جامعه نقش مؤثری ایفا کرده است و انتظار می‌رود در این مسیر سایر دستگاه‌ها نیز از اهداف این سازمان حمایت کنند.

مولوی با اشاره به اینکه حضور سازمان تبلیغات در سال‌های اخیر در رویدادهای فرهنگی و مذهبی بسیار پُر رنگ‌تر شده است، بیان کرد: در مدت اخیر سازمان تبلیغات با حضور رئیس جدید خود که از جوانان انقلابی، خوش فکر و دغدغه‌مند به شمار می‌رود به خوبی در مسیر مردمی شدن قرار گرفته است و مشاهده می‌کنیم که سازمان تبلیغات در بین مردم، هیئت‌های مذهبی و مساجد حضوری پُر رنگ‌تر داشته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های اخیر سازمان تبلیغات بسیار نوید بخش است، اظهار کرد: در جنگ فرهنگی و هجمه‌ای که علیه کشورمان در مدت اخیر از سوی معاندان و ضد انقلاب صورت گرفته است نقش سازمان تبلیغات به خوبی خود را نشان داده است و در این جنگ بی امان، سازمان تبلیغات به خوبی میدان داری کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تبلیغات اسلامی در تاریخ یکم تیر ماه ۱۳۵۸ با دستور امام خمینی با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخص‌های اعتقادی، بنیاد نهاده شد.

کد خبر 5814165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha